minikdmrc Ben ilk hamileliğimde sabah akşam acı yemiştim 🤦🏻♀️ Herkes kızıyordu yeme bu kadar çok bir zararı olacak diye. Ama Allah’a şükür bir sıkıntı yaşamadım. Ha evet yemek güzeldi ama tuvalet kısmı zor geçiyordu 🤭😂 Ne mide yanması ne mide bulantısı. Hiçbir sorun yoktu ilk hamileliğimde. Kızım kıpkırmızı doğmuştu resmen, herkes yediğin acılar yakmış çocuğu deyip duruyordu 😂