Mevaninannesiii Evinru x ray tehlikeli diyorlar ama elimizdeki telefonlar kadar olamaz bence 🙄😂 ben hiç geçmedim gerçi canm gebelere sıkıntı çıkarmıyorlar
minikpandammmm Evinru yok artıkkk bu sogukta nereye gidecegiz ki başka bi avm ye gidiyorduk. ben ayda 2-3 kere geçtmm
ipekveatlas minikpandammmm bişey olmuyo telaş yapma yanlış bilgi veriyolar sadece.. tabiki söylersen yandan geçirirler ama radyasyon yaymıyo o cihazlar
Gmz34- Geçmiyorum x rayden.Karnımı tutup kenardan geçiyorum :) bişey demiyorlar sadece çantayı koyuyorum oraya
Ozge Evinru risk var mı yok mu bilmiyorum ama her gittiğimde hamile olduğumu söylüyorum onlar da bişey demiyor. Çantamı x raya sokuyorlar sadece.
ipekveatlas yanlış bilgiler vermeyelim, tabiki değil. o cihazlardan geçebiliyosun. havaalanlarındakinden bile geçebiliyosun, radyasyon içermiyorlar
zedan1903 ipekveatlas evet cunku onlar hassas degiller sadece metali algiliyorlar radyasyon telefon kadar be yaymiyor cantamizi koydugumuz cihazın icine girmedikce sıkıntı yok😂😂
cgnduru Evinru gecmemelisin canım güvenliğe belirtirsin hamileyim diye üst araması yapabilirler ❤ ama çok dusunursek her şey iyi ama benim telefon konusu kafama çok takılıyor sürekli sabah akşam elimizde sadece uyurken uzağa koymaya çalışıyorum 😞
Slnozclk Çantanızı koyduğunuz cihaz ışınları zararlı sadece geçtiğiniz kapıda her hangi bir zarar olmuyor
sheyda1991 Evinru zararlı diyenlere kulaklarını tıka canım zira sebebi alttaki videoda mevcuttur. En zararlısı şu an bu mesajı yazarken elimizde, lakin ona buna zararlı diyenler maşallah eksik olmuyor bu sayfada telefonlarıyla 😅😅
BMelek Evinru doktorum bilimsel kanitlanmis bir bilgi yok zararli olmadigini soyluyorlar ama bana kalirsa gecme demisti bana. Bende gecmiyorum hic havalanina gittigimde de rapor gosteriyorum zorlamiyorlar
mercimeginannesiiii Evinru X-ray cihazı yani o asıl radyasyon çantalarımızı geçirdiğimiz bölümde canım. Bizim geçtiğimiz yerde çooook çok az bir miktar var ki telefonla yarım saat oynasan oradan geçtiğinden fazla radyasyon alırsın. Önemli bir şey değil yani geçebilirsin.