Busrabozdag Artık doğurmak istiyorum. Hiç sabrım kalmadı ve sinirlerim bozuluyo karnımı taşıyamıyor gibi hissediyorum. 39. Haftada olanlar falan nasıl dayanıyosunuz?
Clementinee Busrabozdag Bende öyleyim tam 37. Haftamdayım ve karnımı taşıyamıyor gibiyim yatamıyorum yiyemiyorum uyuyamıyorum öyle çok kiloda almadım
PrensesFiona Busrabozdag 37+5 im bende bazen çok zorlanıyorum. Baya bir ödem oldum. En ufak bir sancıda geliyor zannediyorum seviniyorum 😅
kalpatisi_ Busrabozdag yarın 37 oluyorum ve inanki bende aynı durumdayım. Doğumdan korktuğum kadar da biran önce doğurmak istiyorum.
kalpatisi_ PrensesFiona bu ben dkdmdmdmd bu sabah 8 de sancım vardı ha arttı ha artacak derken hafifledi bende uyumuşum zaten dkdmdmmd
Busrabozdag kalpatisi_ benimde sancım oluyo kasılmalarım arttı dua ediyorum artık başlasın doğum diye. Korkum bile geçti artık o derece doğurmak istiyorum
kalpatisi_ Busrabozdag inşallah biran önce doğururuz kuzum 🥰 bende bazen dua ediyorum ama daha 37 bile olmadım diye yanlış yapıyorum diye düşünüyorum erkenmiş gibi. Hep tam 38 de doğurmak istiyorum dedim galiba 38 de gelir benimki 😅😅😅
kalpatisi_ Busrabozdag hadi inşallahh 😅😅 zaman hiç geçmez diyip oturup doğum hikayeleri okurdum meğer zaman çok çabuk geçiyomuş şimdi ben yazmayı bekliyorum 😅😅