Ama eğer ki sütle veya meme ile ilgili problem yaşayıp baş edemez duruma gelirsem diye sağıp vermek adına süt kaşığı aldım. Mamada kullanmak zorunda kalırsam yine süt kaşığıyla vereceğim. İlk aylar biberon kullanmayı düşünmüyorum ama tabi bakalım süreç ne gösterecek. Tedbir bizden takdir Allahtan :)