3cocukannesii Kızlar 26+2hamileyim ve 3 gündür bebek çok az hareket ediyor 😐ondan önce hiç durmuyordu kıpır kıpırdı. 3.hamileliğim olduğu için 17 haftadan beri hareketlerini çok net hissediyordum, sizin bebeklerin hareketi nasıl bu haftalar da sizde de azalma oldumu
hilalmevsim_3467 3cocukannesii 26.haftada benimde öyle olmuştu 1 hafta boyunca çok az hissettim hareketini ama normal dendi bana onlarda uyuyo sonuçta endişe etmeyin
Suzanne Oluyor canım benim 25. Haftada ve 29. Haftalarda oldu her ay birkaç gün oluyor bebek hareketleri baya azalıyor sonra tekrar hareket etmeye başlıyorlar ☺️☺️
hilalmevsim_3467 3cocukannesii Her zaman olumlu düşünün ki iyi olsun herşey sağlıkla gelsin inşallah 😊 rica ederim ne demek 🤗
Suzanne 3cocukannesii ah hemde ne valla daha geçen hafta doktordayım 😂😂 Allahtan bir şeyi yokmuş bebeğimin
ipekveatlas hatta 27de de coook zor hissedebiliyorum😂😂 halbuki tepinirdi hep.. su an 28 oldum tekrardan hareketlendi sanki
nigarius ben de o haftalarda çok tedirgin hiss ediyordum, hatta doktor kontrolune de gittim, doktorum usme gerek olmadığını, bu haftalarda bebeklerin daha çok uyuduğunu söyledi. Merak etmeyin. İnşallah sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız.
3cocukannesii nigarius ay nette Birsürü şey okudum yok suyu azaırsa hareketi azalır felan Birsürü şey deniyor insan ister istemez korkuyor, ama şimdi içim rahat herkes de oluyormuş demek ki😊