Askeryareni 27+2 yik ve sürekli yatmak istiyorum uyumak istiyorum en kötüsü ağlamak istiyorum sürekli 😔 napcamı bilmiyorum 😥
prensesafra1_ Askeryareni sürekli yat valla ama ağlama tabiki. Doğum yaptım KESK’e daha fazla yatsaymışım diyorum 😂😂
Askeryareni prensesafra1_ aşırı bunaldım eşimin işinden dolayı bide tekim aksine gebelik şekeri hepsi üst üste geldi ve cok bunaldım istemsizce aglamaya başlıyorum yatmak da istemıyorum ama sürekli yatıyorum yapcak bişey olmayınca😔
prensesafra1_ Askeryareni herşey düzelecek emin ol bebeğini düşün hayaller kur 🌸 herşey gelip geçiyor hamileliği çok özledim ben açıkçası içimdeki o kıpırtılsr cok mucizevi duygu🌸 tadını çıkar