mom2509 geç bırakmanızın bir zararı olacağını düşünmüyorum. Zaten 3 ay sonrasında multivitamin e geçiş yapılıyor ve onun da içeriğinde folik asit mevcut, aslında hiç bırakmamış oluyoruz, ben sadece fazla doz olmasından dolayı emin olamadım ama doktorlar verdiğine göre bir bildikleri vardır ☺️ Sağlıkla gelsin 🙏🏻