Fidan97 Canım ben gazi hastanesinde çektirdim anestezisiz çekiliyor . İnanılmaz korku ve tedirginlik ile gittim ama o kadar gerekmezmiş . Korktuğum gibi çıkmadı . Özellikle çeken doktor İnanılmaz naif ve ilgili bir bayan. Ve İnanılmaz rahatlatıyor insanı. Tek tek yapacağım işlemi anlatıcam korkulacak birşey yok diye önden bilgi verdi. Sonra işlem anı tek tek konuştu şimdi şunu yapıyorum vs diye. Sıvı verirken de rahime, birlikte 10 dan geriye birlikte sayıcaz belki burda az bi ağrı hissedebilirsin 10 sn sadece dedi. Gerçekten öyle oldu çok iyi geçti yani. Tavsiye ederim