minomino ben taaa 10 haftalikken almıştım 🙈 biraz evhamlı olduğum icin erken almışım tabi. Kendi nabzımı çocuğun kalp atışı sanmıştım hatta ilk dinlediğimde 😂 şimdi 28 haftalık olduk hareket ediyor ama hala bazen dinliyorum. Jelini de aldım, jel ile daha iyi duyuluyor gerçekten. Biraz az hareket etse ya da bir şeye korksam falan hemen dinliyorum. Covid oldum mesela hemen hemen her gün biraz dinledim. Rahatladım. Bence güzel bir şey.