Biz 22+3 haftaligiz ve demin cok affedersiniz büyül abdest yapdigimda beyaz 3 tanenokta gördüm böyle ne denir onuda bilmiyorumki balgam desem degil adlandiramadim ilk defa karsilasdim ve biraz da endiselendim. Ayni durumu yasayan varmi ? Neyle alakali olabilir ?
Simdiden cok tessekkür ederim🙏