Geha08 öncelikle içeri girmem ile çıkmam bir oluyordu
5 dk anca duruyordum içerde
Yanıma eşimi falan da almıyordu
Tek girip tek çıkıyorum
Daha sonra bebeğimin böbrek büyüklüğü varmış 20. Haftaya kadar bunu fark etmedi bile
Detaylı ultrasonda belli oldu, olunca da bana direk down sendromlu dedi başka doktora gönderdi oda bebeğin ölecek böyle devam ederse test yapmamız lazım falan dedi yapılan testte düşük yapma olasılığım vardı
Aysel kamer i arayıp sorduğum hiç bebeğimin düşme olasılığını düşünmeden yaptır dedi
Daha sonra testi yaptırmadım doktor değiştirdim şimdi 33. Haftadayım ve rengin Karataylı gidiyorum
Bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu söyledi
İçeri giriyorum 15 20 dk ya yakın benimle ilgileniyor
4 kişi birden giriyoruz odaya hepimizi kabul edip gösteriyor
Saat kaç olursa olsun ara veya hastaneye gel bana ulaşırlar ben gelirim diyor
Aysel kamer e 1 kere whatsaptan yazdığım zaman 17.00 den sonra yazmayın demişti