Ben yaptırdım iyi ki yaptırmışım şeker çıktı yoksa dikkat etmezdim bebeğim önden gidiyordu önlemini aldım. Çok riskli bir durum doktorunuza sorun bebek ölümü olabiliyor. Burda ben yaptırmadım sorun çıkmadı diyenler var diye bebeğinizi riske atmaya değer mi ?