Hapyymami Merhaba anneler size bi sorum olucaktı 9+3 haftalık hamileyim birden belirtilerim kayboldu 2 gündür yani ne bulntım var ne göğüs ucu hassasiyetim var ne uyku var ne halsizlik var biraz endişeliyim acıkcası normal mi lütfen yazın😒
funnymummy Hapyymami olabilir canım bakarsın yarın geri gelir bulantın 🤦♀️Benim de hiç bulantım olmadı mesela
cgnduru Hapyymami benimde öyle canım birkaç hafta göğüslerim hassastı büyümüştü şimdi normal hemde yorgunluk falanda eskisi gibi değil ❤ her zaman aynı olmaz zaten