Çok berbat bir şekilde salgına yakalandım grip enfeksiyonu müdür ustuttum mu nedir bilmiyorum. Gebe olduğum için ilaç kullanmaya korkuyorum ama çok sancım var belim vücudum boğazım başım çok ağrıyor inliyordum resmen . Ne kullanabilirim. Hastane birşey yapamıyor . Bana tavsiyeniz nedir lütfen söyleyin . Bitkisel çaylar bebeğe iyi değil diyorlar lakin ölüyorum resmen sancım da var riski hamilelik geçiriyordum yeni ağrım kanamam bitmişti birde bu salgına yakalandım. Ne kullanabilirim. Ne yapabilirim belim bacaklarım basım her zereen sızlıyor napcam bilmiyorum. Tavsiyeniz bekliyorum 😭😭😭 şuan 12+4 reyiz birşey ölümü bebeğe diye korkuyorum da riski atlattım mi bilmiyorum düşük riskim vardı en başından beri. İyi olmuştum ama şimdi cevredekilr hastaydı kalmamak için çok korudum ama nasipte benimde yakalanmam lazımmış . Şuan yatakta ağrıdan ölüyorum . Tavsiyeniz bekliyorum ne kullanmamı oneriyorsunuz