Durdudiler Kızlar boğazıma sanki bise yapışmış gbi su iciorm ekmek yiyorum falan gtmio. Boğaz reflusu yazio nette. Var mı başına böyle bise gelen. Nasıl geçecek bu?
Dilara55 Durdudiler ben yaşadım canım ne yaptıysam geçmedi zamanla kendiliğinden gitti yediklerine dikkat et evet ona Boğaz reflüyü diyorlar bu mide yanması in doktorların verdikleri şurup Rennie duo iyi gelebilir bir dene istersen
sudamlasi Durdudiler ay o çok kötü oluyo yutkununca bişey var gibi dimi kesin çözümü yok onun ekmek içi de yesen su da içsen geçmıyo kendi kendine geçiyo
Yogurtlupilav Durdudiler geniz akıntısı da aynı hisse sebep olabiliyor, doktoruna danış tabiiki ama ben serum fizyolojik kullanıyorum bunun için.
Durdudiler Dilara55 doktora yazsam mı acaba haftaya randevum var ama beklesem mi biraz daha. Ne zaman geçti sizinki hatirlio msnz
Meryem34 Şuan bende yaşıyorum arada oluyor herzaman olmuyor bide yankı gibi oluyor bende merak ediyorum doktorum tatilde
HulyaKrg Durdudiler geniz akintisi olabilir zaman zaman bende oluyor..tuzlu suyla gargara deneyebilirsin duzelebilir
Dilara55 Durdudiler çok fazla olmadı aslında geçeli 16. Haftamda falan başladı mide bulantılarım da o zaman başlamıştı zaten benim 25 26. Haftalarımda geçti . bazen stres kaynaklı da olabiliyor yaz doktoruna bence
zehrafindikci Bendede oluyodu geniz akıntısı diye kbb ye gittim ama östrojen hormonu yüzünden oluyo dedi 16 17 haftalarda geçer dedi geçti ama 28+1 oldum ara ara yine oluyo
tg01 9+5 teyim şuan bugazımda takılmış bi yumru hissi😒geçmiyor aklım takılı orda unutamıyorum..doktora sordum geçici bi durum dedi.ama hiçmi çaresi yok acaba🤷♀️🤢