Kızlar ben son adet tarihime göre 6+3gözüküyorum salı günü doktora gittik kese ve bebekte görüldü ama kalp atışı için çok erken dedi ve benim adet gibi kanamam oldu iki üç gün sonraki günlerde hep bi lekelenmem oldu doktor da ilaç verdi kullanıyorum şimdi aynı durumu yaşayıp sağlıklı gebelik yaşayanınız oldu mu