Selam kızlar sizin de düşük yapma ihtimaliniz mi var?…Çünkü benim kahve rengi lekelerim çıkıyodu progestan ve iğne kullanmamı verdi doktor kahve rengi lekelerim hiç durmadı bir haftadır ama hiç ağrım yok iki gün önce doktora gittim iyimiş herşey dedi keseyi gördük fasulye gibi bebeğimizide gördük ama hala düşük yapma ihtimalim var dedi yatıp hiç kalkmıyayım dedi çok korkuyorum…Bu arada 7. 5 haftalığım 😔