Nur_23 Yarın 34 haftalık olacaz az önce sıcak suyla duş aldım şimdi alt taraflarında Bi sızlanma var yürüyünce sanki batıyor gibi bide karnım sertleşiyor ara ara ilk hamilelik çok korkuyorum bişey olacak diye
blueberyy00 Nur_23 sen şiddetli sancı hissetmezsin bazen ama karnın toplanıp kasılmaya devam ederse bir git nst gir ben anlamadım sancim varmış çok yüksek çıktı hemde geçerse de sorun yoktur zaten
Nur_23 Zehra9616 bilmiyorum şimdi oturunca geçti sızlamalar tekrar devam ederse gitmeyi düşünüyorum artık
Zehra9616 Nur_23 senin hissetmedigin sancilari bebis hisseder kasilir o yuzden devam ederse baktir cnm gecmis olsun