Ben de yaptırdım hatta şekerin var dedi bi hafta diyet yap düşmezse insülin başlarız dediler sonra diyet yaptım ve düşük çıktı sonra diyeti bozdum uymadım tatlılar canım ne isterse yedim yani yine düşük bence benim şekerim yoktu ama ben şeker yüklemesi yapılacağı hafta inanılmaz tatlılar ,hamurişleri yedim 1 gün öncesi şerbetli tatlı yedim o etkiledi yüksek çıktı diye düşünüyorum eğer yaptırmaya karar verirseniz ki bence şeker önemli erken doğum ,ani bebek ölümü vs gibi etkileri oluyor, o hafta çok tatlıya,hamur işine yüklenmemenizi öneririm yanlış sonuç veriyor çünkü 🤷♀️