Fztan Dungeceden beri sol arka kaburgam nefes aldikca uzerine yattikca bicak saplaniyor gibi aciyor,benzer durumla karsilasan var mi?
Ceyda-5 Fztan bebek büyüdükçe baskı yapıyor bu süre uzun sürüyor destekli sütyen tak birde düz yat belinenyastık koy bu agrı sonra gögüs altına gelcek oraya sanki biri vurmuş gibi agrır geçmiyor bu yürüyüş iyi geliyor ben öyle yaptım
Mom10_ Benim sağ sol hepsi fena ağrıyor 14. Haftada başladı şuan 22’yim..bir de hapşırık yada öksürük olunca eyvah eyvah 🤦♀️