glcnkrs Kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırıp bilgisi olan var mı ? İnsan plazmasından yapıldıgı için bulaşıcı hastalıkların bulaşma riski oluyormuş
Ipekkarakus0 glcnkrs ben 2 defa yaptırdım bi kürtajımın arkasına bide 15 haftalıkken leke geldi onun arkasına yapıldı 28. Haftadada tekrar var
Ceyda-5 glcnkrs bir kere oldum dotlor diyorsa bence boş yerlere bakıp kafa doldurma olman gerekiyor bebege skntı olablr
Elvan34 glcnkrs İlk çocukta yapılmaz ama ıkıncı ve sonraki gebeliklerde genelde 22. Haftadan sonra yapılır ama kanama veya lekeniz olursa daha erken yapılır herhangı bı sıkıntı da oluşturmaz
Ceyda-5 Ipekkarakus0 neden sürekli oldunuz ben bir kere oldum merak ettm doktor bana demedi cnki tekrar olcan diye
glcnkrs İlk çocukta kanama olmazsa 28. Haftada yapılıyor. Arada bi kanama olursa o zamanda yapılıyor. İlk bebekte bi sıkıntı olmuyo ama iğnenin yapılmasının asıl sebebi 2. Bebeği korumak.
glcnkrs Ben bu rhogam iğnesinin prospektüsünü okumuştum. Bende 10. Haftada kanamaya bağlı oldum. Orda insan plazmasından elde edildiği için bulaşıcı hastalık kapma riskinin her ihtimale karşı oldugunu söylüyor