swetty_18 Merhaba kızlar 37+6 gundeyız. Bugun bebeğim az hareketli diğer gunlere göre.Yavas sankı bırazda..Yarın randevum var ama yınede bu haftada boyle olan var mı sormak ıstedim?
Hacer188 swetty_18 bende 37+5 teyim valla günü gününü tutmuyo canım 2 gündür çok hareketliydi bugünde nadir hareket ediyo
PrensesFiona swetty_18 canım çok hareket ettiysen o yüzden hissedememiş olabilirsin. Bol su iç tatlı bir şeyler ye 1 saat soluna yat. Hissedemezsen o zaman git hastaneye. Bende 37+5 im gün içinde hareketliysem az hissediyorum
swetty_18 Hacer188 aslında doktorumda ebe de artık yerı daralıyor,hareketleri yavaslar dedı ama yınede korkup tedirgin oluyorum.
swetty_18 PrensesFiona aslında hareketlı degıldim ama grıbım onun etkısı varmıdır bilmiyorum. Oksayıp,konusunca tepki verıyor ama önceki günler gıbı degıl tabı.Yarın sabah kontrolüm var..