duygulu62 Kızlar rahımde kasılma oluyor böle aniden bir agrı saplanıyor sanki. Bide toplanma oluyor karnımda sertlesıyor normalmi 32. Haftada. ?
gamzosgamzos duygulu62 eger cok sık yaşanıyorsa malesef rahim kasılması benimde var 29+4 üm doktorum ilaç başlattı
Zeynep0806 duygulu62 32. Haftadayım toplama hissetmiyorum ama bebeğimi aşagıda hissediyorum birşey batıyor gibi oluyor agrı bu haftalarda normal bebek kendini doğuma hazırlıyor 🙏🏻
Hatice_2 Ben 25 haftalığım benimde karnımda toplanma ve bazı zamanlar sertlik oluyor, erken Doğum mu korkuyorum bu hafta kontrolüm var doktora sorcm bakalım
gamzosgamzos duygulu62 hayır adalat aslında kalp tansiyon ilacıymış ama kasılmalarıda engelliyormus suan iyi geldi baya azaldı