2kediliannee Merhabalar 15 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğneyi hâlâ karnımdan yapıyorum hamileliğinin sonuna kadar karnından yapan var mı ,??? bazıları bacağından ya da kolundan oluyormuş bu haftalarda karnımdan yapmamın bi sakıncası olur mu acaba 🙏
Busucan 2kediliannee Canım doğumdan bir gün öncesine kadar göbeğimden yaptım😊 psikolojik olarak sanki ordan yapınca bebeğime daha yarıyor gibi geliyodu koldan ve bacaktan yapsam yararı olmaz gibi geliyodu 😊 hiç sıkıntıda olmadı nasıl rahat hissediyosan🙏🏼
2kediliannee Busucan içimi rahatlattın😌 ben de üzülüyorum karnımdan yapıyorum kimi bacağına koluna yapıyor diye etkisi olmaz diye gün boyu hep düşündüm . Doktorumda herhangi bişey dememişti . Çok sağol 🙏