gazetecianne Benimle aynı anda hamile olan ikiz anneleri vardı benimkiler 3 buçuk aylık oldu napıyosunuz kızlar nasıl gidiyor ? Burayı baya boşladım ne var ne yok
Hellili gazetecianne benimde iki buçuk aylık oldular çok zor geçiyor hayattan kopmuş durumdayım doğumdan önce üstesinden gelirim sanıyordum ama şimdi kontrolü tamamen kaybettim siz nasıl yönetiyorsunuz o kadar çok tavsiyeye ihyacıö var ki
Mucizem4111 gazetecianne uzun zamandır girmiyormuşsunuz ama inşallah görürsünüz. Benim ikizlerimde 4 aylık olacaklar. Nasıl gidiyor bebişlerle ikiz anneleriyle konuşmaya ihtiyacım var galiba 🤭
Hellili gazetecianne Allah yardımcımız olsun ne diyeyim meşakatinden anne olduğumu hissedemiyorum bile😭