Azraninannesii Kizlar 38 haftalik hamileyim kendimi hic iyi hissetmiyorum zor yuruyorum hic halim yok surekli midem yaniyor anlicaginiz kendimi zor tasiyorum sizde durumlar nasil?
Tuba704 Azraninannesii 38 de çok normal değil mi ben 34 üm ama artık ekmek almaya bile çıkamıyorum resmen yürüyemiyorum hiç gücüm yok ayakta uykum geliyor düşünün artık sürekli halsizim 😏
Civcivhikayesi Azraninannesii bende 38+3gğnlğk hamileyim yazdığını olurken kendim sandım seni sabah yataktan kalkmadım gelmiyor vücudum ağrıyormsanki 😞😞
SelinUzun Azraninannesii aynıı benn 37+4 üm yemek bile yapcak halim olmuyo artık araba yoksa biyere de gitmiyomm pazartesi doğumum var inşallah 🙏🏽
Sedna Ben dışarı çıkınca aşırı hızlı yürürüm hatta koşarım 🙄 ama evde sürekli yatmak istiyorum. 38+6 oldum. Doğum yaklaştıkça belki de ileride bu kadar dinlenme fırsatımız olmayacağı için vücut depo yapıyordur 😀
SelinUzun Azraninannesii sezeryan canım. Zatn sezeryanda çok beklemiyolar 38+2 de olucak doğumum işte