gulsuayan canım benim 18. Haftadan beri öyle ve şu an 29+2 deyim daha bugün yine aynısını yaşadım saatlerce toplandı gitmedi. Eğer rahim ağzı uzunluğun normal ve bebişinin suyu iyiyse tedirgin olma. Eğer bunlarda doktor anormallik gördüyse de zaten sana dikkat etmen gerekenleri söyler yine de korkma. Bana doktorumun dediği seni biraz zorlayan bir bebiş olacak bu 😅 sürekli sağda asla ayrılmıyor oradan top gibi çıkıyor kenardan. Kiloda almadım daha bebek yukarı çıktığı için sadece bebiş göbeği var ama sağolsun sağdan herkese merhaba diyor sanki 😅
Toplanma olduğunda birazcık yürü, pilates topun varsa ve doktorun yasak demediyse biraz hamilelik hareketlerini yapabilirsin, ellerinle yavaşça ovalayıp yerini değiştirmesini sağlayabilirsin ve bir de ılık bir duş alabilirsin :)