Papiiii Ya kizlar bende gec dollenme var 8 haftalik olmamiz grrekiyordu ama canim birsey cekmiyor yiyemiyorm.Mecbur yedikten sonra sanki hazm edemiyorm gibi boyle mide bulantisi sıkıntılı tarzda birsey oluyo ama kusmada yokki tam mide bulantisida diyemem ama bir garip oluyorm.Mesela bazi seyleri yiyordum simdi kokusunu bi kere tiksindim diye dusununxe ikinci kez yiyemem saniyorm bi garip oluyorm kimler boyle yasayan varmi?
Htcnal Papiiii Doktor bana bu senin icin kotu,ama bizim icin iyi demisti.Her seyin yolunda gittiginin gostergesi .benim 6da basladi,su an 14teyim ve daha yeni istahim acildi .67ile basladim 63le devam ediyorum .Gececek sizin de merak etmeyin.
Deletedmom455465 Hepimiz böyleyiz bacım istah sıfır ayakta durmak için yemeye çalışıyoruz ben sadece meyve yiyebiliyorum
Pinarinayseni Deletedmom455465 Deletedmom455465 Ben de patates kavurup yiyorum başka bisey yiyemiyorum onu da ogurerek yiyorum resmen elden ayaktan duscem diye korkuyorum. Yiyorum bi saate hicbisey yememis gibi ellerim titriyo
Papiiii Deletedmom455465 boyle bir garipim kusmuyoem ama midem cok boyle rahatsiz gibi bir garipim kusmada yok ama neblmm tiksiniyorm sanki
Papiiii Pinarinayseni mesela et yemegi yerdim simdi eti zorla yiyorm sanki 3 parca et varsa tabakda 2sini yeyip 1ni birakiyormm