Yesilelma Mihrimahinannesi yürüyüş yap sancın geldiği zaman da derin nefes al ver hareketsiz kalma hayırlısı olsun herşeyin 😍
SerraveAnnesii Squat, merdiven in çık, hareketsiz kalma evin içinde yürü, tabureye oturup bacak aç kapa yap. İnşallah faydası olur sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
SerraveAnnesii Mihrimahinannesi Benimde ilk gebeliğim sancı nasıl bir şey bir fikrim yok ama etraftan duyduğum kadarıyla bunlar açılmayı kolaylaştırıyor. Bide sancıyı yatarak oturarak karışılamak daha zor diye biliyorum
Mihrimahinannesi Yesilelma SerraveAnnesii Nnurdan Adet ağrısının şiddetlisi bu sancı dedikleri ama gerçekten çok fena dayanamıyorum ben. Değişiyor bazen 2 dk da bi geliyo bazen 10 dk da bi geliyor hala evdeyim. Yürüyorum sadece. İki gündür uykusuzum onun verdiği halsizlik var bide üst üste geldi bakalım doğum hikayem nasıl olacak
SerraveAnnesii Mihrimahinannesi Anladım canım Allah yardımcın olsun hayırlı, sağlıklı, kolay doğumlarımız olsun inşallah
Yesilelma Mihrimahinannesi hastaneye git istersen en azından açıklık ne kadar var bakarlar ona göre hareket edersin
Mihrimahinannesi SutlacimiYedimmiBen Yesilelma Hala aynıyım bazen sancılarım sıklaşıyor bazen de yarım saat öyle hiçbişey yok oturuyorum. Hastaneye sancılarım sıklaşmayınca gitmek istemiyorum
Alshdksb Mihrimahinannesi sancıyı evde çekmek de iyi güzel fakat tahmin edemediğiniz ters bişey olursa sıkıntı olur sizin için bence hastaneye gidip ne olduğunu öğrenin belki yalancı sancıda olabilir