yagmur50 Kızlar karnım kasığım ve belim çok ağrıyor pazar diye doktorumada yazmak istemedim sizce normal midir günlerdir böyle kanama falan yok çok şükür ama ağrım çok 🤢
kahvesever__ yagmur50 normal işk zamanlarda karın agrısı rahim büyor bebek 👶 içine yerleşiyor kanamanız yoksa korkmayın.
aylinnntrhn benim de 8. haftada aynıları olmuştu bir iki gün sürdü sonra geçti canım doktorum cok normal olduğunu söyledi merak etme bişey olmaz inşallah