Sabah 10buçuk gibi sancılarım basladı.ikinci gebeligim farklı bi sancı oldugınu anladım bilerel evde cekmek istedim sancılarımı.2ye dogru sıklastı acısı arttı.4yasında oglum endişelenince hemen annemi eşimi aradım.ebe alttan baktı hemen ooo dogum baslamış hemen catala dedi.ikinci ıkınmamda oglumu kucagıma aldım.cok sukur.4 dikiş atıldı basur oşdım .lavman yapmaya vakıt olmadıgından doğum esnasında kakamıda yaptım ama inanın umrunuzda olmuyo,onlarda hiç ayıplamıyo zaten,kısacası basur acım dısında bi sorun olmadı.6gunluk oglum suan kucagımda darısı basınıza