Cemre61 Kızlar merhabalar geçen hafta kan tahlili verdim beta hcg 1.20 şimdi şimdi adetim 2gün geçikti hamile olabilir miyim tekrar ne zaman kan tahlili vermem gerekiyor yardım lütfen 😇
Afifeelif Cemre61 herkeste belirti olacak diye birşey yok ki canım.. ben geçen ay tüm belirtileri yaşadım ve hamile değilmişim.. hayırlı haberlerini bekliyoruz