Merhabalar , benim bi sorum olucak merak ediyorum belki aynı durumda olduğum anne adayları vardır😊
Ben 20 haftalık hamileyim ücretli öğretmenlik için bi devlet okulundan arandım ve yarın başlayacağım. Doğumum 26 Haziran bu durumda doğum parası alabilir miyim ?