sherlock Herkese merhaba. Yoyko Anne yanı Park beşik aldım ancak içindeki minderi çok sert geldi bana. Yatak mı almalıyım içine ya da ince minderler gördüm ebebek’te daha yumuşak. Kullananlar tavsiyelerini paylaşabilir mi şimdiden teşekkürler 🤗
Cokistersengelerbence sherlock ben kraft park yatağın içine yataş twinny yatak aldım. Çift taraflı yenidoğan ve 2 yaş üstü olan tarafı var. Yenidoğan kısmı daha sert.
Bebek-C sherlock yumuşak olması iyi bir şey değil diye biliyorum geçenlerde okumuştum. Ben de yatak almadım henüz ama sert bir sünger kestirmeyi düşünüyorum. ABÖS denen “ani bebek ölümü sendromu”nu engellemek için yapılması gerekenlerden biri de sert zeminde yatırmakmış. Bi araştırın isterseniz.
Durununannesi46 sherlock bende yoyko anne yanı park yatak aldım 70*110. İçine yataştan cottony bebek yatağı aldım çift taraflı. Bi tarafı 0-2 yaş diğer taraf 3-6
sherlock Durununannesi46 yatalta bi kaç model var ama farklarını da tam anlayamadım gidip bi bakacağımm