Ezoo35 Ben 14 e girdim bugün. Ama 17. Haftamda öğrenmek istiyorum ne kadar içim içime sığmasa da 🥰 o gün evlilik yıldönümümüz olacak eşimle büyük sürpriz olsun 😍
uyanancirkiin Elifavcil01 19+6 ve kontrollerde göstermeyen bi bebiş 😅😅 çarşamba detaylı ultrasonda öğreneceğim artık ama 2. Bebek olduğu için aşırı meraklıyım 😅😅
_momy_ 12.haftamda kıza benzetti doktor ama net konuşmadı diğer ay konuşalım değişebilir dedi 14.haftadayım randevuma iki hafta var sabırsızlıktan bayılcam bende 🤰🏻🤰🏻🤰🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻
ikizlerinannesi97 16+ 1iz ögrenemedim hala doktorum 16 yı beklecegini söyledi yanılma olmasın diye salı gün kontrolüm var inşAllah gösterir bebeşim 🥰 bende çook merak ediyorum
Gguner Elifavcil01 cinsiyeti söyleyip sonradan değişmesindense 16 haftayı bekleyin net olsun bence. Çünkü yüksek yüzdeli ihtimal verince alışverişe başlıyo insan heveslenip 😃