Smyyblstr Kızlar ben 17 haftalığım. Ama hala bebeğin hareketlerini hissetmiyorum. Hisseden var mı ???
Cigdemmylmzz Smyyblstr ben ilk 19.haftada hissetmiştim azar azar şuan 20. Hafta bitiyor git gide daha belirgin oluyor tabi
Sineemiis Smyyblstr canım merhaba ikili tarama testi sonucunu gösterdin mi doktora bi yorum yaptı mi benim de pappa değerim yüksekte senin de yüksek sanırım başka bi posta yaptığın yorum da gördüm son durum ne
lllllg 19 haftalık iken hissetmiştim ben ilk o da çok ufaktan…20.haftadan sonra biraz daha belirginlesiyo..kişiye göre durum değişse de benim için böyle olmustuu
ZeynebQuliyeva Ben ilk 18hafdamda his etmiwdim.24hafdaya kadar his ede bilirsiniz yani gec duyulmasi normal oyle biliyorum her kesde farkli oluyor
Smyyblstr Sineemiis Çok şükür teste göre bir anormal durum gözükmedi ama bunu unutma ki, onlar sadece bi ihtimal. RABBİM den başka kimse bilemez. Allahım eli ayağı düzgün evlat versin herkese inşAllah .. sıkıntıya sokmayın. Bol bol dua edin inşAllah
Mantosuzmadonna Ben de 17 haftalığim sanki bı kaç defa hissettim gibi ama emin de olamıyorum bilmiyorum benim de kafama takılıyor hemen hissetmek istiyorum belki de evham yapıyorum
Beybiannesi Mantosuzmadonna benimde 12 haftalık daha ama sırt üstü yatınca sanki karnımda kalp atıyormus gibi hissediyorum 😂 tabi ilk gebeliğim doğru mu hissediyorum onuda bilmiyorum 😂 doktor erkeğe benziyor dedi erkek bebekler erken hissediliyor diyorlar bu doğru mu duyan var mı 😂
Mantosuzmadonna Beybiannesi yok ben de ilk gebeliğimde öyle sanmıştım ama o bizim hamile değilken de öyle damar mi kalp atisimizdaln dolayı mı bilmiyorum ama bebek değil 😂
Hhande01 Haftamda hissetmiştim ilk defa ve bebeğim kız😊 sonrasında artarak çoğaldı. 22. Haftamdayım hiç durmuyor artık özellikle sabah kalkınca ve akşamları yatarken 🥰 hamileliğin en güzel duygusu diyebilirim 🙏🏻
nuhunannesi42 Smyyblstr 19 da ara ara çok nadir ve çok az hissediyordum 21 haftalıgim şimdi hissediyorum 3 4 gün hissediyorum bazen 1 gün hiç hissetmiyorum 🤷