Esra_G benimmdunyamm ayyy valla ben yapmadım henüz erken ama yapacağım kendim çok tatlış keçeden :) instagramdan örneklere bakıyorum hep
2cucukanasi benimmdunyamm kızımın kapı süsü ve yastığının bir kaç küçük detayı kaldı bugün yapıcam inşallah atarım 🤗
Momydemet benimmdunyamm Biz gelin ciceklerimden yaptık😅 kasnak evde vardı. Sadece tül ve isimi aldık. Onlarda 27,5 TL tuttu🙂 çiçekler biraz koyu ama içime sindi
blueberyy00 benimmdunyamm https://imgyukle.com/i/o96Wu8 malzemeleri aldım bundan yapıyorum ben bu şekilde yazan siteden aldım malzemeleri aynı şekilde
Papatyammmmm https://resimyukle.io/d/HnVIpT7jQ1FfGIugQpi8BfpCLafOYpi9t47Hta4BeU716lBO7hbpRYS1nsGsstuZ Kendim evde kalan iplerle yaptım sadece pleksi harf alıp ismi yazması kaldı
Momydemet Deletedmom154 elimdeki cicekleri değerlendirdim canım 😅 sipariş alacak kadar çiçeğim yok😬 mutlugunsusleri diye sayfa var orda çok daha güzelleri var ama ateş pahası
_negolen_ benimmdunyamm benimde bir kasnağım var kullanmadığım tül ve keçe ile yapıp pembe çiçeklerle süsleyeceğim birde gökkuşağı yapacağım 😬 inşallah
2cucukanasi benimmdunyamm yeni bitti sayılır canım yapabildiğim hem en kolay en şık olan buydu makrome falan beceremem ben 😊
kurabiyemmmm Bende becerebildiğimce kendim yaptım makrome ipi ve kasnakla.. Nerdeyse bitti kenarlarına çiçek süslemesi(renkli buğday çiçeği) ve ortasına minik bir ayıcık ekleyeceğim. 4 sene önce oğlumunkinide kendim yapmıştım