Herkese merhaba.. bi önceki hamileliğim 3.ay’a giremeden kalp durması sonlandırıldı. 1 sene ara verdm şuan tkrr hamileyim. Bu ummu subyan’ı bana zamanında çok söylemişlerdi , birdaha olursa tak tak diye.. bi aile dostumuz, zamanında yaptırmış ama takmamış bana verdi.. şuan üzerimde , snç olrk bi ayet sure değil mi bu, bskasının olsa neolur ki diye düşündüm..sizce?