Arkadaşlar merhaba bende Pco var geçen ay regl geciktiğinde akıntı içinde sadece tuvalete gittiğimde kanlı akıntı geldi,regl olup doktora gittiğimde rahim kalınlaşması var dedi bi kaç gün sonra gel bakalım dedi gittiğim rahim kalınlaşması geçmiş rahim filmi cekti hersey çok güzel dedi simdi reglimin 25 i günü tekrar tuvalete gittiğimde peçeteye gelen sarı kırmızı karışık akıntı geldi,zaten adet düzensiz nasıl söktürebilirim ya da başına gelen var mı?