damlaakman benim doktorum 3.ayım dolar dolmaz olmamı istemişti. Henüz hic aşı olmamıştım hamile kaldığımda. 3. Ayım dolduktan sonra iki doz biontech oldum 1ay arayla. Bana da hiçbir yan etki yapmadı, şükür bebeğimde de herhangi bir olumsuzluk yaşamadım canım. Kolum bile çok ağrımadı benim. Tetanoz aşısı daha beterdi mesela, uyutmadı kol agrisindan bir gece. İyi ki de aşılari olmuşum, şu an 28 haftalık hamileyim ve covide yakalandım. İki gün grip gibiydim onun dışında rahat geçti. Yarın karantinam da bitiyor.
Sen yine de doktoruna danış tabii ki ama aşı önemli diye düşünüyorum ben.