Esraumut80 cok gecmis olsun ,igne falan yapiyorlar genelde ama anlayamadim bende simdi.Yani sizi korkutmak kesinlikle istemiyorum ama düşük yapabileceginiz haftalar, progesteron falan basliyorlar kanamaya genelde.Farkli bi hastaneye gitme imkaniniz varsa oraya bi gidin derim.