Rabia1012 Kızlar şimdi 32. Haftadan sonra izne çıktığımda iş yerinden maaş alacak mıyım yine bilgisi olan yazabilir mi ?
betulyc Rabia1012 tabii ki alacaksınız doğumdan sonra da 8 hafta daha alacaksınız sonra işe başlamanız gerekiyor yada ücretsiz izin alıyorsunuz
sedaa_aa Rabia1012 32. Haftada iş göremez raporu alıp izne ayrıldığınızda ücret alamıyorsunuz. Doğumdan sonra rapor ücreti olarak size ay ay yatıyor
Esra_G Rabia1012 raporlu 16 haftalık dönemde muhasebeniz nasıl onaylarsa rapor bitiminde ya toplu ya da parça parça ödemenizi alacaksınız sgkdan. Fakat işten kendiniz ayrılacağınızı belirtmişsiniz bu istifa demektir. Tazminat gibi bir şey almayacaksınız bilginiz olsun. Raporlu dönemde iş yerinde çalışmanız olmadığı için maaş alımınız olmayacak. Bu dediğim özel sektör, Devlet kurumunda çalışıyorsanız durumlar daha farklı işliyor. 170 arayarak daha iyi bilgi alabilirsiniz. Çünkü işten çıkışınız ne zaman olcaksa o da etkiler mi alacağınız parayı bilmiyorum.
Rabia1012 sedaa_aa doğum dan sonra toplu alacağım biliyorum ama izne çıkınca da para alabiliyor muyum ama alamıyormuşum galiba
Demirssmomm Rabia1012 izindeyken maaş almıyoruz, alamadığımız maaşı doğum sonunda toplu doğum parası adı altında alıyoruz
Mft Tamamen işyerine kalmış bir şey, kimi iş yeri normal maaş ödemesi yapıp 4ay sonunda size ödenen ücretin işyerine ödenmesini talep ediyor, kimi iş yeri ödeme yapmıyor ve siz SGKdan ödeme alıyorsunuz. İşyeri ödeme yapmak zorunda değil.
Rabia1012 Ftm_Umay hala çalışıyorum 3 aylık hamileyim şu an da 32.hafta dan sonra çıkıcam oda Mayıs sonu Haziran gibi galiba
Ftm_Umay Rabia1012 işten çıkış yapılmadıysa bence 32. hafta raporuyla sgk prim parası alırsınız ama çıkarsanız bu hakkınız gidiyor bence
Rabia1012 Ftm_Umay 32.haftadan sonra çıkıcam o zaman sadece sgk dan toplu para alabiliyorum maaş alamıyorum anladım