Ya kizlar sarı akıntım vardi cok afedersiniz 3.ayim bittiğinde basladi suan 6ayligiz akıntı yaklasik bir aya yakindir var kokusu yok rahatsuz etmiyo ama gene de ben huylaniyorum alerji oldum kasidim hep doktor fitil verdi donaxyl mantar da olmuş olabilirsin o kadar kokmayadabilir dedi çünkü gerçekten kokusu falan yok fitili kullanirken az geliyordu bitti simdi gene ayni napicam bilmiyorum 😭🥺