Handenurrr Ben 4ay önce sezeryan yaptım. Spinal sezeryan.
Oncelikle sunu soyleyim orası çok güzel bi hastane çok ilgililer odaları zaten tek kişilik ve cok temiz banyo bile var. Özel hastaneden farksız.
Sezeryan olucaksan ameliyattan sonra yarım saatte bir yürü uzun süre yattıktan sonra birden kalkınca ağrın daha fazla oluyo, ama eger yarim saat 40dakkada bi yurursen gerçekten çok rahat edersin.