MMmerve_ benim ilk bebeğimde sancılarım olduğu için 30. Hafta girmiştim 2 haftada bir devam ettik ama bu defa sıkıntı yok 32 de randevum var muhtemelen 32 de giricem yani senin durumuna ve doktoruna bağlı herşey normal ilerliyorsa 34 de başlıyo çoğu doktor