Gozde1225 ben gordum 4 haftalikken kesemi asagidan bakildii ,birde sende yerlesme kanamasi olamaz cunki 5 hafta 5 funluksun o zaman yerlesme kanamask olmaz yerlesme 2.3 haftada olurr.Kesen gozukmeliydi uktrasonla bakilinca 5 +5 olunca acaba iyi bir doktormu doktorun.Umarim gorunur gelicek seferr anlamadim brisey ne zaman tekrae cagirdi?