minomino Kızlar ben 11 haftalık hamileyim bikac gün öncesine kadar hamileligin başından beri vajinama ara ara saniyelik ağrı girerdi bikaç gündür hiç yok:( o ağrı gidince acaba bi sorun mu var diye düsünmekten kendimi alamıyorum sürekli göğüslerimi yokluyorum hassasiyet devam ediyo mu diye 15’inde randevum var ikili test icin o zamana kadar kafayı bu sekilde yemezsem iyi🥺 normal mi sizce
Deniz2961 minomino İlk gebelik snrm içini refah tut cnm bbgn sennledir birz daha sabret harektlrini hissetmye baslayin bu kaygıların kalmicak❤️
Kubrailkan 27.haftadayim bazen kendimi hamile gibi bile hissetmiyorum,hiçbir belirtim olmuyor 😬 belirtiler aynı seyretmiyor hamilelik boyunca. Göğüslerim mesela hala bazı gün sertken bazi gün yumuş yumuş oluyor 😅 kendinizi strese sokmayın iyidir inşallah 🥰🙏💕
minomino Kubrailkan eveet benim de öyle hatta ilk yumuşadığında randevum olmamasına ragmen anında yakındaki bi hastaneye koşmuştum göğüslerim yumuşadı bebeğe bi şey mi oldu diye😂 normalde kendini dinleyen bi insan değilim ama konu bebek olunca her gün belirti arıyorum cünkü benim de hiç hamilelik belirtm yok 1 gün bile midem bulanmadı mesela😬 inşallah🤍🤍
minomino Deniz2961 evet ilk gebeligim o kadar cok bu tarz seyler okuyorum ki ister istemez endiseleniyorum sanırım 🤍
Kubrailkan minomino Korkmanizda normal tabii💕💕 benimde geçen gün hareketleri azaldı tüm gün yapmadığım şey kalmadı hareketlenmesi için 😅😅😬 🙊 rabbim hepsine sağlık versin inşaallah miniklerimiz bizim onlar 😍😍🥰🙏
minomino Kubrailkan yaaaa çok tatlısınıız😄🤍 amiiin allah korusun onları inşallah sağlıkla gelsinler dünyaya🙏🏻🥰
gizzzy35 Kubrailkan Off benimde 27 haftalık ama o kadar az ki haraketleri çok nadir hissediyorum. Psikolojim bozuldu. Vursa bile o kadar cansız o kadar cılız ki.
yenibirgun minomino benimde mide bulantım yok ama agzımın tadı hiç yok şeker bile yesem beş dk sonra yok oda midemi kötü yapıyor ama kısturmuyor bende 8 haftalık hamileyim
minomino gizzzy35 olsun ne güzel 27. Hafta artık siz yarısını coktan gecmissiniz 🥰 doktor kontrolünden sonra iciniz rahatlar her bebek aynı olmuyo annem hep der ki sen karnımda bi tane bile tekme atmadın 😄
gizzzy35 minomino Öyle ama maalesef insan endişe duyuyor. Bir de burada yazanlar yok tekmesi acıtıyor yok sabah uyandırıyor. Benim ki asla öyle değil. Bir de bu haftalar sonrası saymak gerekiyor haraketleri. Panik oluyor insan