badeninannesiii E nabızdan baktığımda PAP-A değeri 5088 Serbest beta hcg 55,48 Herhangi bir olumsuzluk var mı , sonucu iyi mi çıkmış?
MTugba badeninannesiii ben e nabızdan baktım bişey anlamadım doktoru aradım ve yüzde doksan risksiz dedi. Umarım öyledir.
Sedagulmez58 Yalnızca bu değerlere bakılarak birşey anlamak çok zor. Benim papp a 1637 bthcg 34 çıkmıştı. Diğer değerlerle birleştirilerek çıkarılan raporda risk düşük çıktı
badeninannesiii MTugba Bana pazartesi günü ara dedi ama e nabızda görünce bir şey var mı yok mu diye düşünmeden edemiyor insan
zehsan MTugba merhbaa aynışeyi bende yaşadım e nazbdzdan baktm anlamdm aradım doktru yüzde 90 iyi cıktı dedi inşllah iyidrr
Sedagulmez58 badeninannesiii kan vermeden önce elinize bi rapor vermiş olmaları lazım. Bana vermişlerdi. Orda ense kalınlığının kaç mm olduğu yazıyordu
Sedagulmez58 badeninannesiii şimdi yanlış birşey söylemek istemiyorum açıkçası. Papp a değerinin 0.40 civarında olması risk teşkil ediyor yazıyordu internette. Benim raporda değerim 1.06 çıkmıştı. Buna bakarak risk düşük yazıyordu. Senin değerin de 5000 civarında olduğu için riskten uzak duruyor. Ama tabiki bu benim kendi raporuma ve araştırmalarıma göre tahminim. İnşallah sonucu güzel çıkar 🤗
badeninannesiii Sedagulmez58 Aynı gün rahim ağzında Polip olduğunu gördü onu aldırdım, o yüzden moralim çok bozuktu hiçbir şey hatırlamıyorum .. İnşallah bir sorun yoktur.
Eslem_1 Sedagulmez58 raporunuz yanınızdaysa rica etsem bakar mınız Papp-a değeriniz mi 1.06 idi düzeltilmiş mom mu? Hemen altında düzeltilmiş mom kısmı da oluyor 🌸
Eslem_1 Sedagulmez58 Papp-a değeri nasıl bu kadar yüksek çıkmış sizlerde anlamadım bende 2,36 mı neydi papp-a mom da 0.87 sonuçlarda risksiz iyi dedi doktor anlamadım 5000 lerde papp-a değeri ilk kez burda gördüm 🙈🙂
Sedagulmez58 Eslem_1 gebelik haftasına göre değişiyordur belki de. Siz kaçıncı haftada yaptırdınız. Ben 11+1 de yaptırdım