Buenno SIKI diyete ragmen bugun doktorum insulin olcagimi soyledi son 1 ay 10 gunum kaldi...Cok agladim...2 aydir acim ve bu illetle mucadele ediyorum...Gunde 3 kez olcum yapiyorum...Degerlerimin hala yuksek cikmasi canimi SIKIYOR...😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔 Benim gibi diyabetli anneler nasıl mücadele ediyosunuz yada ettiniz?
EFA Buenno canımbenimde gebelik şekerim var diyetle zorda olsa kontrol etmeye çalışıyorum arada yüksekçıkıyo ama insülin başlanmadı benimde iki haftam kaldı Doğuma ekmek harici herşeyi ye dedi kadın doğumcum çünkü ekmek yemezsem şekerim çok iyi
Buenno EFA ben hem ekmek hem domates yemiyorum sadece yumurta istediğin kadar ye dedi salatalık yumurta az peynir yiodum buna rağmen inmiyor😔😔😔😔 son sorduğunu anlamadım canım ??
Buenno EFA yurtdısında yasıyorum dünyanın öteki ucunda...stresi kontrol ettiğimi düşünüyorum polyanacılık oynayarak bazen ama başarılı olamıyomuşum bunu anladım 😔😔😔😔😔
EFA Buenno ne kadar zamandır yapıyorsun peki diyetçünkü benim ki düzelene kadar yine bir ayı geçti yani o listeye alışmak şekerini neyin çıkardığı anlamak zaman alıyo sonra düzene giriyor
Buenno EFA iri bebek ama çok değil yani 1 hafta önde...ama ilk oğlumda türkiyedeyken 3 hafta öndeydi sonra şeker yüzünden solunum yapamadı küvözde kaldı uzun bir süre haftasında doğmasına rağmen... 😔😔😔
Buenno EFA ben 2 aydır yapıyorum bu üçüncü diyetisyen kontorum olcak 30 ağustosta ama bugün değerlerime kadın doğumcum yüksek ve son bir ay insülin dedi
Buenno deletedmom6295 kahvaltıdan öğle yemeğinden ve akşam yemeğinden 1 saat sonra ölçüm yapıyorum...9.5 10.5 çıkıyor bugün dr 6.5 bile çok dedi...
Buenno deletedmom6295 aslında bu ay bitane çıktı 9.5 dr bu hafta 6.5 5.4 bunlara bile yüksek dedi bu diyete rağmen yüksekmiş bu yüzden son 1 ay insülin dedi...😔
EFA Buenno anladım canım doktorun başla diyorsa başlaman gerekir bence ilk bebeğinde sıkıntı olmuş dediğin gibi sıkıntı yapma başla insüline herşey bebeklerimiz için mecbur dayanacağız 😌
Buenno EFA sabah daha kötüydüm yani beni üzen buna başlamaktan çok okadar 2 aydır çabalıyorum bebeğim için boşuna çabalamışım...keşke o kadar mücadelimin karşılığı insülin olmasaydı...😔😔😔😔
EFA Buenno bence o şekilde düşünme canım şekerini yinede bir şekilde kontrol etmeye çalışmışsın hiç boşuna değil diyet yapmasaydın dahada yüksek seyredecekti ve iribebek dışında bi sürü riski daha var şekerin en azından öle düşün bebeğin iyi şu anda