Arkadaşlar günaydın, yaklaşık 3 gündür boğaz ağrısı kulak burun tıkanıklığı, akıntısı öksürük şikâyetlerim var , ve bu 3. Günümde daha şiddetli kolonya kokusunu dahi alamayacak durumdayım. :( hastane ortamına girip test yaptırmayı ve sonucu ile karşılaşmaktan çok korkuyorum :( griptir , inşallah bu da gecer dedim ama yapmadigim yöntem kalmadı, galiba gidip test vereceğim:( 26 .haftamizdayiz en çok da onu düşünüyorum :(